Percaya

Aku tak de kawan baik. Aku tak de tempat nak bercerita semua nya macam Trisy ada Jade. Tapi aku ada blog untk aku luah rasa. Blog sepi. Sesunyi hati aku. Sepi dan tak berpunya. Aku jadi malas nak percaya. Aku jadi malas nak mendengar. Aku jadi malas nak hadap semua. Sebab apa yang aku hadap akan berbalik pada aku semula. Jadinya, ada baiknya aku diam. Ada baiknya aku sendiri. Sometime strangers are even better than family. Tapi aku lebih suka sendiri. Simpan sendiri. Pendam sendiri. This is how I impress my feeling throught words. Aku tak reti impress orang dgn kata kata. Akan nanti orang anggap dusta. Jadi aku simpan. Biar aku yang sakit sendiri. Bukan sombong. Bukan mendabik dada kononnya super girl. No. But I've trust issues with others. Bukan semua boleh terima past kita. Bukan semua boleh terima my dark side. Yes. We live in a present. We will live in future. But not everyone will accept our past. Aku jadi malas nak berkawan. Puncanya ? Jadi macam ni lah. Mulut menyampai nyampai. Pastu tanak mengaku. Dan akhirnya. Aku yang kena even aku tak tahu siapa yang sebenarnya bongkarkan semuanya. Jadi aku ambik pengajaran. Jangan percaya orang. Jangan rapat dengan orang. Don't too listen what they want you to listen. Don't too believed when they ask you to trust. Semua orang sama. Semua pendusta. Semua fire stone. Semua jenis step back to other people. So dhaniah. Please. Even if kau sunyi. Kau sepi. Dan kau tak berpunya. Tapi kau ada Tuhan. Kau ada blog untuk kau luah rasa. Tak pe lah. Orang anggap aku ni jahat apa semua. Lepasni aku diam. Jangan pula mencari. Aku pergi jangan pula kau mengharap aku kembali. Enough. I'm tired with those fake people. Aku duduk diam diam kat sini k. Jangan kacau aku.


.:That was I. This is ME. Everybody has a past. Everybody lives a present. And everybody deserves a future:.

Tiada ulasan: