Cerita Dulu .

Now Playing : Harus Berpisah by Cakra Khan.
Now Mood : Happy. Sad. 2 in 1.
Now Place : Kitchen. Lapar.

Dulu, aku pernah disayangi dan dichentai. Ya, cinta yang akan datang dan pergi. Aku ingat mudah nak jaga hati. Tapi akhirnya, aku sendiri yang sakit hati. Tak pe, Tuhan mengerti apa yang aku rasai. Sakit tak terperi.


Ya, dulu aku tak reti melawan. Terima kasih sebab tinggalkan aku untuk aku lebih dekat dengan Dia. Annyeong.

 "Awak, dia tak sama macam saya. Tak semua orang boleh terima awak menegur dengan cara begitu. Ya, dengan saya mungkin awak boleh, tapi dengan dia sekarang, you can't. Dia bukan saya. Dan hargai dia."

I'm not regret. But sacrifice. Okay, bye.
Nota Kaki : Hati ni retak. Allah mampu cantumkan semula. Hati ni berdarah. Allah ada penawarnya. Hati ni luka. Allah mampu balutnya dengan bahagia. (Budak Tomato)

.:That was I. This is ME. Everybody has a past. Everybody lives a present. And everybody deserves a future:.

Tiada ulasan: