Terluka Parah .

Now Playing : Maaf dari hati // Sofazr
Now Place : Prima @ Percetakan Surya Sdn Bhd
Now Mood : Extremely down.

Diari semalam aku tutup. Aku simpan rapi dalam almari. Cerita antara aku dengan dia. Agak sebati dalam hidup. Tapi aku cuba untuk lupakan. Aku tahu payah. Tapi aku cuba. Cerita yang aku tahu tak kan ada kesudahan nya. Cerita yang aku pasti akhirnya aku yang akan terduduk menangis sepi. Tak pe. Aku redha.

Tapi hari ni aku jumpa dia. Dia yang aku rasa boleh aku percaya. Untuk ganti 'dia' dalam doa yang aku selalu baca. Walaupun dia tak sehebat 'dia', tapi aku tetap bersyukur. Terima apa yang ada. Ruang dan peluang aku bagi. Tak pernah aku jadi baik hati. Tapi dengan dia, aku bagi. Bukan sebab simpati. Tapi sebab hati sendiri. Aku pun tak mengerti.

Aku tak tahu apa akan jadi esok lusa. Tapi aku mohon. Biar baik jalan ceritanya. Biar baik kesudahannya. Aku dah lama tahan derita. Aku dah lama simpan terluka. Aku harap ada dia yang terbaik untuk aku. Terbaik untuk kita. Dan aku tak tahu bila akhirnya kisah duka ni. Biar hilang semua rasa sepi dan tak berpunya. Sebab aku tahu Dia ada.

Nota Kaki : Hidup ni kita yang kawal dia. Bukan dia kawal kita


.:That was I. This is ME. Everybody has a past. Everybody lives a present. And everybody deserves a future:.

Tiada ulasan: