Hati Kita .

Now Playing : Growl by EXO
Now Mood : She's hurt me. She's hurt her.
Now Place : Office Percetakan Surya Sdn Bhd.

Hey, kesayangan. Assalamualaikum. Happy Sadturday. T.T 



Hati kita. Hati kita ni tak da orang nak kesah. Sebab yang merasa hanya kita. Bukan sesiapa. Kadang kadang aku tak tahu nak rasa apa. Saja aku buat busy dengan keluarga. Dengan kerja. Tak da apa. Cuma hati aku rasa...Entah. 

Mungkin orang tengok keluarga aku bahagia. Ya, memang bahagia. Sangat bahagia. Ada Ibu yang penuh dengan kasih sayang. Ada kakak yang memahami. Ada adik yang sentiasa jaga hati dan buat kita sakit hati. Ha ha My family. My world. My everything. 

Tapi hati kita ? Terasa. Terasa dengan manusia. Manusia yang hanya ada bila kita berjaya. Bila kita jatuh, adakah dia akan sama sama jatuh dengan kita ? Tak ada. Entah, susah nak cerita. Aku sayang mereka. Sayang sangat. Tapi mulut tu agak agak boleh jaga ? 

Forgive those who hurt you. Your anger doesn't change anything. It only means they hurt you once and are hurting you again and again.

Tak apa lah, aku tahu Tuhan tu ada. Aku tahu kalau tak di dunia, akhirat ada. 


Nota Kaki : Biar orang buat kita. Jangan kita buat orang.

.:That was I. This is ME. Everybody has a past. Everybody lives a present. And everybody deserves a future:.

Tiada ulasan: