Aku celik. Dan jatuh !



Aku tak tahu nak luah kat siapa. Jiwa tertekan. Aku rindu aku yang dulu. Aku yang kuat. Ye, aku lemah dengan air mata. Aku lemah dengan mainan perasaan. Boleh tak masa berputar kembali saat aku kalah dengan perasaan rindu tapi aku kembali bangkit macam dulu. Mana semangat aku yang dulu ?

Tolong laa. Aku tahu tak kan ada yang paham dengan perasaan aku ni. Tapi tolong ? Jangan sakit kan hati aku dengan perasaan yang bercelaru. Tolong. Aku merayu. Aku serabut dengan masalah assignment. Aku serabut dengan kehidupan kolej yang macam ni. Aku serabut dengan adanya manusia manusia durja yang sentiasa nak tengok aku jatuh.

Please. Aku merayu. Aku sakit. Aku penat macam ni. Kusut. Serabut.

Bye.

KAB, Proton City Tg Malim
1359hr
150329

Depress.
.:That was I. This is ME. Everybody has a past. Everybody lives a present. And everybody deserves a future:.

Tiada ulasan: