Hey, Kesayangan .

Now Playing : Lonely by B1A4. I am BANA. ;)
Now Mood : *yawn*
Now Place : @ Percetakan Surya Sdn Bhd.

Assalamualaikum. Hye, annyeong. Salam pembuka bicara. Awalul kalam. Bismillahirahmanirahim.

Zhang Yi Xing. Lay. Mr Dimple. Hux xD *gambar tak de kena mengena*
Kesayangan, maaf. Tutup blog lama sangat. Janji nak bukak awal tahun tapi ni dah masuk bulan 4 baru bukak balik. Maaf. Harap ada yang memahami. Harap ada yang masih menemani blog sepi ni. Aku bukan sesaja je nak tutup blog ni. Banyak sebab aku tutup. 

Silap aku. Aku tertekan menda tah. Pas tu semua gambar dalam blog aku semua terpadam. Hangin jap aku. Tapi aku tahu ada hikmah. Post aku dah banyak merapu. Jadi aku tutup lah. Lagi pun, blog ni tahhapahapatah. Comot sangat. Aku macam fedup je. Give up, maybe ? Ha ha

Nak bukak balik blog ni pun aku pikir banyak kali. Hm juta juta kali kut. At last, aku tukar je semua bagai. Dari url blog hingga lah kepada entry entry yang berkenaan. Background pun baru. Yehet ^^

Maaf jugak kalau terpaksa tukar url tu. Hm aku tahu lama dah aku guna link daniaorensweet16 tu. Ye lah, dari aku form 4 kut. Umur 16 tahun. Hm Jadi, aku semadikan dia kat blog putih aku ni. Kita tutup, simpan rapat rapat kay. Tanak ingat lagi dah blog lama. 'Barang yang lepas jangan dikenang', kata Abang Wan.

Kesayangan, maaf jugak kalau aku terpaksa buang post post aku yang lepas. Ha ha Aku pun rindu entry lelama tu. Macam selamba je sindir sindir orang kan. Macam rindu je nak confess soal hati dan perasaan kan. Kalau aku rajin, aku repost balik eyh. Banyak entry yang jiwang jiwang, kena edit sikit tapis bagai, baru boleh repost balik. Promise. Ha ha. 

Playlist track tu, maaf lah kalau tak suka. Sejak dua menjak ni aku jadi kpop. Maaf sesangat kepada ynag anti kpop. Ha ha Anyone yang tinggal kat EXO Planet rasa nya tahu kut fanatic tahap apa aku ni. Tahap petala kelapan kut. Aku ni peminat B1A4, EXO & Infinite. Minat sangat. CN Blue pun aku masuk. FT Island pun aku layan. DBSK pun aku goyang. G-Dragon pun aku hentam. Ha ha. Okay, lain entry kita cerita pasal Kpop kay ? ^^

Betul lah orang kata, aku kalau dapat tulis blog balik ni memang asyik membebel je sengih sensorang. Hm, aku tahu makhruh. K. 

Aku tahu kau rindu. Aku pun tak nafi, aku pun rindu sangat. Hm Kay lah. Bye.

Nota Kaki : Aku harap blog ni tak kan sunyi... Kalau ada yang sudi menemani... 

.:That was I. This is ME. Everybody has a past. Everybody lives a present. And everybody deserves a future:.

Tiada ulasan: